System elektronicznego archiwum dokumentów
Dokumenty przekazywane z różnych źródeł mają coraz częściej postać elektroniczną? Coraz więcej dokumentów, faktur zakupu, pism czy wniosków dociera do Ciebie w postaci pliku? Twoi Klienci zapowiadają dostarczanie dokumentów w formie elektronicznej? Odszukanie dokumentu, archiwalnego lub bieżącego zajmuje coraz więcej czasu? Planujesz wdrożyć systemy, które z jednej strony pozwolą na obsługę dokumentów w formie elektronicznej, a z drugiej zapewnią bezpieczeństwo i pozwolą kontrolować do nich dostęp? System elektronicznego archiwum dokumentów to nowoczesne rozwiązanie, które jest proste w obsłudze!
System elektronicznego archiwum dokumentów
Nasze rozwiązanie obejmuje:
- wsparcie i doradztwo na etapie projektowania, zakupu, instalacji i konfiguracji infrastruktury repozytorium dokumentów
- wsparcie i doradztwo na etapie planowania zasad pracy z dokumentami w formie elektronicznej
- usługę składowania plików pozyskanych w wyniku skanowania dokumentów w siedzibie Klienta lub firmy KALASOFT
- usługę tymczasowego przechowywania repozytorium dokumentów
- dostęp do repozytorium poprzez przeglądarkę internetową przy wykorzystaniu łączy intranetowych/internetowych
- wirtualny system elektronicznego archiwum dokumentów to wielofunkcyjne narzędzie do katalogowania, udostępniania i zarządzania dokumentami w postaci elektronicznej pozwalające:
- dowolnie atrybutować dokument, katalog, teczkę,
- przeprowadzać solidne i błyskawiczne wyszukiwania dokumentów i/lub teczkek po nadanych atrybutach (dzięki temu rekrutacja i związane z nią procesy są ułatwione),
- zarządzać udostępnianiem dokumentów i/lub teczek – elektroniczny wniosek o udostępnienie, pełna historia udostępniania,
- zarządzać przekazywaniem dokumentów i/lub teczek między działami – spisy zdawczo-odbiorcze,
- zarządzać uprawnieniami do dokumentów lub do ich fragmentów (cenzurowanie dokumentu),
- oznaczać wydruki dokumentów sygnaturą oznaczającą miejsce i czas jego wygenerowania
Zapewniamy:
BEZPIECZEŃSTWO – system elektronicznego archiwum dokumentów daje pełną kontrolę uprawnień do dokumentów w obrębie działów/jednostek organizacyjnych, poufność i dyskrecję potwierdzoną wiążącymi oświadczeniami naszych pracowników, dostęp do szyfrowanej wersji dokumentów, pełną separację procesów interfejsu użytkownika od procesów serwera repozytorium selektywny, dostęp do danych zgromadzonych w repozytorium – brak pełnego dostępu do bazy danych.
WSPARCIE – usprawnienie dydaktyki, dzięki kontroli i wsparciu w zakresie infrastruktury sprzętowej i programowej repozytorium dokumentów pełna skalowalność zarówno infrastruktury sprzętowej, jak i programowej.
W opracowaniu:
„System elektronicznego obiegu dokumentów”
Rozwiązanie, jakim jest system elektronicznego archiwum dokumentów obejmuje:
- wsparcie na etapie planowania i odwzorowania procesów wewnętrznych przedsiębiorstwa w systemie obiegu elektronicznego
- elastyczność w projektowaniu i implementacji nowych procesów obiegu dokumentów związanych z uczelnią
- możliwość dedykowania procesu pod wskazany typ dokumentu
- możliwość przypisania użytkownika obsługującego pojedynczy krok w procesie elektronicznego obiegu dokumentu
- pełną kontrolę nad realizacją etapów w obiegu elektronicznym dokumentów
- wymianę informacji o etapie procesu, na którym obecnie jest przetwarzany dokument w obiegu elektronicznym dokumentów (z tego rozwiązania korzystają między innymi akademiki)
- możliwość integracji z webowymi systemami zewnętrznymi